Tuesday, September 16, 2008

Coretan..

dah beberape ari aku tak menulis kat blog ni...btw,tade cite yg menarik...mcm biase jerk...g keje blk keje,g keje blk keje...last saturday aku membawe adik2 prmpnku g buke poser kt JJ since my parents had their candle lite dinner or in otha words g buke poser together...hehe...and ha!last friday lak, i had my breakfast kat pastamania @pavilion...dats my 1st time mkn mknn kt ctu..pasta die sgt sedap n ade mcm2 lg mknn yg best2 yg semmg yer based on pasta la..i had it with my bestfwens since we r not meet for long time gak la...huhu..harge die agk mhl but kalo skali-skale tuh,should be ok..kalo slalu kopak duit i..then we did some shopping,g minum2 and last skali balik umah tdo la!i reached @home about 11.30pm!! luckily bonda tidak mrh2 kerane kelewatanku pulang ke rumah...
sitting from da left is shikin,dira n ME..standing from da left hanis,farah...

we r having our drink after dah penat berjalan n did some shopping...

& dis is my favourite picture taken..I LIKE!

P/S: miss u guys a lot!

1 comment:

Anonymous said...

chanteq!