Wednesday, March 25, 2009

gelaran untuk 'kekaseh hati'

yeay! finally aku telah dipertemukan dgn 'kekaSeh haTiku' yang masih baru n fresh! i will take care of u like i lurve myself, my family,my yobo, & my fwens....actually my 'kekaseh hati' is my dream car yang mana telah sekian lame menjadi idaman kalbu which is MyVI!! till' 2day i still can't believe dat at last i've my own car to ride...btw, thanKS 4 those who always gave me a ride when i'm not yet have my own car...my color that I decided to choose was bLack but suddenly da black color was out of stock & I cant wait...then I decided to choose graY color but still not a bad color la...I like my plat number which is WSK 4050...tapi still not really have full confident nk drive secare brutal..juz drive dgn bersopan-santun plus penuh hemah tp org len nmpk cam lembab jerk...but, wut they expect utk org yg baru lesen P bwk????btw, ape name yg sesuai utk bagi kt my 'kekaseh hati' nie? =p

3 comments:

AIN NAZRI said...

congrate dik.. pasni bawa kete hati2 ye.. jgn mcm akak ko nie..bawa kete cam pelesit.. dun forget to 'mandi air tolak bala' ur kekasih hati... nie adat org dolo2 laaa.. :)
- drive sendiri ke g keje skrg??

sachiko said...
This comment has been removed by the author.
wande-ful said...

tak sabar nak langgar kete ko pasni
hahahahaha