Wednesday, January 27, 2010

Silent & Understand...

aku tatau samada ape aku rs skrg ni disbbkn aku PMS or anything else...but I NEED MORE ATTENTION!! rs cam nk menjerit sekuat hati tapi tak terkluar & nobody listen...bile aku cube cakap ape yg terbuku kat hati ni, respond yg aku dapat hanye memahami, memahami dan trus memahami...aku manusia biase cam org lain ade hati & perasaan..aku tak kesah nk memahamkn cume smpi bile??smpi hati aku dh dimakan & dimamah??
aku tak suke bercerite pade sesiape...kat cni je la pon tmpt aku nk melepaskan segale nyer...aku tanak jdkn org lain sebagai mangse keadaan...dgn family lg, arrrrrrrrrrgghhhhh~
aku tahu Dia menduga aku kerane utk menguji tahap kesabaran & keimanan aku kepade-Nya...tapi smpi bile aku mampu bertahan?? aku kene harunginya smpi akhir hayat aku ker??aku ni tade impian ke??aku tade ape yg aku mahukn dlm hidop ker??sume hasil titik peluh payah utk aku nikmati...ya! aku tahu aku ade tgggjwb??tapi cane dgn org yg sepatutnya lebih bertggjwb jlnkn amanah yg Allah berikan pade dia?? perit yg aku rskn dlm hati ni tak sape yg tahu...senyuman yg terukir tuh cume satu penipuan yg berjaye mempengaruhi mereka2 di luar sane...sumenyer utk menutup kesedihan yg aku rs...tp Alhamdulillah...aku still bernafas di bumi-Mu ini ya Allah...akan ku teruskan perjalanan hidup biar apa pun dugaan yg Kau limpahkn pade ku...aku redha...sesunguhnya pada Kau tempat aku mengadu...

No comments: