Monday, February 1, 2010

Strength & Patient....

Tanggal 28 Jan 2010 jam 4.10am, bakal my father in law has passed away...no serious sickness..it just breath failure...Allah lurves him more than us...my deepest condolences tp my beloved BF and family for their lost..I took EL during that day to stay together with them...mmg tak tertahan rs hati to see my future mother in law cried..same goes to my yobo...Ya Allah, berikan mereka kekuatan utk kehilangan ini...Al-Fatihah~
Its already almost 4 days arwah left us...yobo ade byk perkare yg perlu diselesaikan spt hutang2 arwah semase hidup so dat arwah akn sng di alam sane...I will keep praying agar abg tabah to go thru with it n i will support u from the back...insyaAllah..
But, sometimes tuh ade mase2 nyer aku rs cam dipinggirkn...Yes, i tried to understand but i juz a normal human...aku cube kumpulkn segale kekuatan supaye aku bole hadapi hari2 nie dan memberi ruang kepade abg utk selesaikan ape2 yg perlu dilangsaikan utk arwah...All I need is strength and patient to face all this...Ya Allah, kepade Kau tempat aku berserah...

No comments: