Sunday, May 1, 2011

Sleeping Beauty!

Semalam tgh ari aku kua dgn chenta cari tilam baru utk bilek sewa aku pasai tilam lame dh wat aku rs saket belakang sbb dh makin tipis...Kami pegi beli kat carefour ajeee...nsb baek ade chenta sbbnye tilam tuh agak berat & tak larat aku nk agkt....supposedly plan nk ke Fraser Hill smpi senin tp....malas lah nk smbg cite....ape2 pon aku hepi smlm sbb dpt tmpt tdo baru...tilam lame??ehhh tak buang....siap belikan cadar plain baru lg utk dier...tp ltkkan belah bwh...jdk ala2 katil tgi cket gtu! hikhikhik....dgn smgt gak beli sarung bantal baru & selimut baru siap! cume bantal busuk jer lame...hahaha....

.....Then kami sggh kedai hardware sbb aku nk beli getah paip....dan tibe2.....jengjengjeng...chenta berkate, "abg parking kat sane yer...."aku tgk2 rupe2nye kedai aksesori kete! ape lg la chenta ni???hahahaha...lps setel aku beli getah paip, chenta plak yg tak setel2 lg....ewah2...aku tgk je muke dier tgh diskus2 dgn tokey kedai itu....msk2 kete ape lg? aku pon bertanye, "nak pasang ape lagi......." chenta jawab, "tmpt ltk subwoefer sbb skrg mkn space kt bonet tuh...kang nk berjalan  jauh, nk boh beg baju tak muat" aku pon mengiyakan je leeeeeer...maleh nk bebel...maybe ade la sbb dier nk psg tuh.....org llki mcm2 lah dlm kepale dier...ikot kamu la chenta....

pastuh kami minum2 sat sbb be4 that chenta anta alter suar jean dier yg dh berzaman beli tp tak potong2 lg...sementare nk tgu siap tuh, lepak la kedai minum berdekatan....begitu ler care kami date...moto kami, "mesti kua ade tujuan!" insyaAllah lepas kawen, nk g mane pon chenta cube tunaikan.....maklum la aku ni tak reti dok diam...nk berjaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaan jerk! tak beli pon tape....asal dpt jln2...huhuhu...

sesampai je umah, chenta tlg agktkan tilam....lepas chenta chow, aku ape lg??mulekan operasi mengemas tilam baru! hehehehe.....SEKIAN~

No comments: