Wednesday, April 6, 2011

1,2,3,4!

keje ohhhh keje....bile smpi mse result evaluation dh kua, mcm2 la statement yg kua..."tak puas ati la"..."aku lagi deserve la...""tade smgt nk wat keje lps dpt cani la..."nape perlu rase camtuh???bukan ker itu rezeki masing2 yg tuhan nk bagi??dpt rendah ker tak semestinye kite tak bagus...maybe ade yg lebih deserve dari kite....aku meluahkan ni bkn nk kate aku bagus...tp pelik dgn segelintir sikap manusia yg seolah2 tade rs bersyukur.....cube kite renung2kan golongan manusia yg dekat luar yg mane lebih malang & susah dari kite....pade pendapat aku, tak perlu ade rase iri hati ke...putus asa ke...dengki ke....sbb itu namenye rezeki orang! Allah dan tentukan rezeki tiap2 manusia samada lmbt atau cepat je....tuhan tak kejam dgn hamba-Nya...dan aku rse bersyukur sgt dgn ape yg aku dh dpt dan akan berusaha menjadi lebih baek...dan igtlah apelah sgt pandangan manusia terhadap kite dari pandangan Allah dekat kite....pileh la nk pndgn dari manusia ker...pandangan dari Allah???Hurm.......

No comments: