Friday, April 29, 2011

Kesabaran, Kemenangan & Kegembiraan..........



Lately, aku rase sangat gembira....Might be Allah dah makbulkan salah satu doaku...Dugaan & halangan yang selame ni aku hadapi dlm hubungan kami mungkin bakal hampir ke penghujungnye...mmg betul tak sia2 kesabaran kami...tp tetap satu halangan lg yg maseh menguji kami...tp aku sgt2 berterima-kaseh dan bersyukur pade Allah sbb dh bukakkan slh satu hati di kalangan mereka untuk trime hajat aku nk mendirikan umah tangge....

......dan insyaAllah aku dh puas mencari....aku yakin dgn pilihan aku....aku hrp sumenye akan berjalan lancar seperti yg dirancang even aku tahu Allah yg menentukan segalanye...ucapan time kaseh jugak dkt makcik & pakcik aku yg bakal membantu memudahkan perjalanan kami....jasa kalian tak mungkin ku lupe...dan wat mama, terima kaseh kerane mengerti perasaan anakmu....

buat chenta, terima kaseh kerane sbr menanti sejauh ini....terima kaseh kerana sbr menahan segale lelah & karenah....terima kaseh chenta....SEKIAN~ =)

2 comments:

ninaC said...

insyallah. semoga bahagia selalu!
:)

Jujubebeh said...

thank you! =)