Monday, April 11, 2011

....Dan kerja pon bemula....

Solution! Solution! Solution!

Arini aku masuk keje...last week 3 ari dh pegi training kat TMTC...name jerk training tp bunyiknye mcm msk opis jugak...tak faham aku sikap manusia ni kdg2....nk kite support tp bile kene tang kite wat derk jerk...di sini bukanlah aku nak melahirkan rase mrh tp lebih kepade terkilan...kate2 semangat, "support each other" tuh hanye pade name je ler....tapelah, dh tak bape lame dh aku akan di situ...pagi tadi jugak aku dikejutkan dgn chenta yg jatuh saket....Alhamdulillah tade ape2 yg seyes...cume penyakit lame dtg kembali...mujur doktor kate tak seyes...sbb aku tersgt la risau...ye lar sape tak bf oiiiiiii....hikhikhik...balek keje tadi trus campak ape yg ptt and prepare my homemade bubur nasi for my chenta! (ntah sodap ntah tidak....) hope you will getting better! =D

Potential Rezeki

Tadi mase kat ofis lepas selesaikan keje2 yang tertangguh, aku saje meluangkan sedikit masuk untuk post iklan home tuition aku n cima lilac kat mudah....Alhamdulillah...lepas post kua, adelah 2-3 parents telefon bertanye...yang satu nk soh ajar chemistry which is Cima Lilac is da expert..jd aku pass kepade beliau...and berkemungkinan sorg opismate aku pon mntk tlg ajar anak dier...tp masih under discussion....dan bile smpi umah td aku menerima panggilan seorang bapa kepade 2 org anak prmpn darjah 2 & 5 bertanyekan psl home tuition...terima kaseh ya Allah!!! mudah-mudahan inilah rezeki kami berdua...Jd mlm ni ape lg???Bkn window shopping di complex membeli-belah tp ke kedai buku lah!!! Hihihi....

2 comments:

Taufiq said...

Nak gi mana nanti Zu?

Jujubebeh said...

gi mane?ala bertukar region ja...hikhikhik....syg lagi kat C&S ni...keje xdehal, org ja adehal cket...ngehngehngeh...