Friday, April 15, 2011

C&S Meeting dan Makan2!

Yeay dah Jumaat! Kejap betol mase berlalu...hukhukhuk....Arini chenta anto aku ke opis sbb pg td aku menggoreng mihun singapore utk port luck meeting C&S aku...aku dah bajet kunci jam kol 4 pagi skali alarm bunyi, aku bkn tekan snooze tp pegi tekan off daa...and tersedar balek kol 5! nasib baik sempat msk cumenye terlambat ke umah chenta menyebabkan kami tersangkut kat trafik jam & chenta lmbt masuk opis...huhu...btw, terime kaseh chenta! i'm really appreciated your help...!and dah bungkuskan die mihun singapore gak sbgi upah...hikhikhik...bangge sbb dier MMS gambo yg licin dier abeskan mihun itu! saye ske! hehehe...dan aku jugak ske bile tgk org kat opis ni makan mihun aku n mknn yg laen...seronok sbnrnye bile dpt jamu org makan...mcm ade rase satu kepuasan lah! (^_^)


Ratu Pisang!


Deretan makanan2 yang di bawak from each of my team! Yummieh!


My Global Solution team! 

.....dan seperti biaselah bile dah makan, perut pon dah penoh and mate ni pon dah kuyu2....tak masuk lg mmg dh rs malas nk wat keje and mmg tadelah bz sgt arini coz tgh tgu price jdk bole la godek2 blog ni....huwarggggggghhhh! ngantuk lah! cepat lah kol 5! hehehehe....sekian! =)

2 comments:

Anonymous said...

Grrrr... geram. Kenapa la "si hidung mancung" tu je yang nampak. Badan dia mana?

TApii.. it's a good start for makan-makan C&S :)

Jujubebeh said...

haha...mule2 idong dlu,pastu jari la plak!wahaha...