Wednesday, April 20, 2011

Kota Singa Part 1 (19/04/11)

bajet approve! dan haku dgn kelam-kalibut mencari tiket flight mse mlm senin...dok mencangkung dpn almari pk nk bwk baju ape...dan sumenye selesai! pg td chenta anta ke LCCT...rs cam sedey pon ade tp this is my opportunity to be expose...alaaaa 4 days je lah! tak sampai pon! hahahha....

....dan akhirnye dlm kol 11 lebih td smpi la aku ke Kota Singa....Sesampainye di airport boss aku ajak lunch dlu kat burger king tp disebabkan aku kenyang lg sbb dh breakfast dgn chenta mse kat KL, jdk aku just mkn fries & minum coffee...then kami hamek cab trus ke hotel utk check in...


Once we arrived at Changi Airport....




This is the room where I stay booked by my boss...


This is my TM Singapore office, the sales team that I support...


Yang ni pulak antara kedai makanan Islam yang sales team aku bwk utk dinner tadi which is nasi lemak Changi beratur...sgt sedap & mcm kat mesia! (^_^)

....Dan nak jadikan cite haku tanak balek hotel lagi memandangkan mlm masih mude...Louis turunkan aku kat Orchard Rd & berjalan la haku seorang diri menikmati mlm di Kota Singa....berjalan2 smpi ke hotel....Aku rs sgt happening jgk la suasane mlmnye & Alhamdulillah tade rs takut2 nk jln sorang sbb rs selamat la jugak....mcm2 ragam manusia jugak dpt dilihat di Kota Singa ni...nmpk gak la call girl mencari pelanggan...seksi woooooo...... =)





Setelah menjelajah Orchard Rd yg agak pnjg gak la, akhirnya smpi lah ko hotel aku....Ape lagi??? Nak rest la! Masih berbaki lagi aktiviti utk esok hari pulak...huhuhu....


RENDEZVOUS HOTEL!

Bakal menyusul lagi part2 seterusnya sepanjang diriku di Kota Singa ini....Stay tune~ Dah la ...tuan puteri nak beradu dah....hihihi....SEKIAN~ =)

4 comments:

♥ Sharifah Nur ♥ said...

wah..sempat ek ko update blog~

Jujubebeh said...

ehhhhhh musti! korban time tdo cikit! ekekekeke...nk wat siang tak sempat! (>_<)

Anonymous said...

gambar call girl tu tak ambik ke? heheheh

kata seksi...

Jujubebeh said...

tak sempat...lg pon kang dier igt paparazzi lak..mampuih kene kejar...dh la nk lari, fail...hahahah...