Tuesday, April 19, 2011

SABTU (16/11/2011)

Aku sampai tak punya idea ape tajuk yang patut aku letak untuk entry kali...So aku mls nk semak2 kepale, aku boh je la untitled...hahaha...Btw, just nk story2 activity2 pade weekend yg lps...Pagi sabtu berbekalkan smgt seorg tice, aku bersiap2 nk ngaja di Damansara Damai...plannye nk start ngaja pukul 10 tapi dgn hujan lebat & jalan jem, aku smpi kat umah anak murid aku kol 10.15...Dah la baru 1st class tp nk wat camno...bkn aku mntk nk lmbt...itupon dh kire 1 jam awal aku kuar...Subject yg aku ajar BM....soh anak murid aka abg wat karangan & ajar die psl tatabahasa...yg adiknye plak aku ajor lukis2 & salin semula ayat yg aku tuliskan...so far aku sronok mengajar dorg...tadela nakal seperti yg digambarkan...biaselah dh namenye hero, ade la nakalnye...but still can be manage....

Dalam dlm kol 12.15 camtuh aku abes ngaja...Ibu anak2 murid aku siap jamu lunch lagi...Alhamdulillah rezeki & 1st time aku mkn ikan pekasam & ketam goreng...siap pakej lunch! hahahaha... sodap! Sesampai di umah, aku tade idea nak wat ape2...Ohh ye! before tu aku sggh pustaka rakyat beli stationery! aku rs skrg ni aku byk ke kedai buku dari shopping complex! hahahah...Dan projek aku pon bermule.....Ape lagi???Disebabkan mcm dh boring dgn posisi perabot kat dlm bilek tdo aku, aku ubah kepade posisi len lak...Tapi hrp maaf gambo tak dapek disiarkan...maklum la bilek anak dare....maluuuuuuu....hikhikhik....


Ni je la yg dpt aku paparkan...Salah satu hasil seni aku sambil mengemas bilek.... =)

.....Dan sambil mengemas2 bilek, sambil bersms dgn chenta....sms punye sms campur gaduh2 manje cikit last2 kiteorg decided nak g tgk bola kat stadium shah alam...kebetulan siang tuh time ngaja ank murid gtaw nk g tgk bola mlm ni kat stadium shah alam game selangor vs perak...aku n chenta pon gamble la ke sane dlm kol 6...nsb baek ade lg tiket...tp skrg dh naek! dlu last igt lg beli rm10 je sorg...skrg dh naek jd rm15...kalah tgk wayang!huhuhu....tp tapela kami dh lame tak tgk bola same2 pon....


Pasukan sorak selangor yang menarik perhatian aku...Rindu gile bunyi paluan gendang kat stadium...! 



Antara koleksi2 gambar yang smpt diambil....

.....Dan yang paling menggembirakan, SELANGOR MENANG!!!! punye sakit jantung aku tgk, at last dpt jugak sumbat 1 gol...!!! GLORY, GLORY SELANGOR~ hikhikhik....kami chow dr stadium dlm kol 10.30 sbb mls nak sesak2 dgn rmi org nt bile nk kua...

AHAD (17/4/2011)

Ari ahad plak dipenuhi dgn lunch date dgn chenta...mkn nasik arab! nak muntah aku sbb byk sgt! Pastu aku trus ke JJ AU lps anta chenta balek sbb ade meeting kunun2 nye dgn farah & nad utk plan ke Fraser Hill n trip ke Bandung....tadelah meeting ape sgt..just diskus2 kol bape nk gerak g Fraser Hill tuh & hotel ke Bandung bile nak start book...Sambil2 tuh depa melantak Subway....Ha! before jumpe dorg yg punyelah 'jauh' sgt nk smpi aku saje jln2 kat dlm ladies dept..tgk2 baju tp tade yg menarik coz nk qada' shopping kat Bandung nt! hikhikhik....cume tetibe mate aku tertumpu kat satu bracelet....belek punye belek, last aku beli la jugak! hehehehe....


Ohhhh ya! Kan dkt JJ AU tuh ade umah AF9 tempat dorg blaja sume kan...tp aku tatau nape aku tade perasaan langsung...aku tatau pon sape student2 nyer! hahahaha...Aku dh tak bape minat sgt la nk follow AF...Sbb cam dh tahu je ape yg akan berlaku next nyer....Dan activity weekend ku ditamatkan dgn sukan badminton kat tmpt biase dgn farah & nad...cima lilac tak dapek sbb pulang ke kampong halaman...


Kota Singa


Beberape hari akan dtg maybe aku tak smpt utk menghapdate blog ku ini kerna aku akan berangkat ke Kota Singa atas urusan kerja...kerja ker????ape slhnye smbl menyelam minum air yer tak???Flight aku sok dlm kol 10.10 pagi tapi ape aku wat lg skrg ni???? hahahhaha....Jgn la aku tak bangun lak sok! huhuhu.....SEKIAN~


No comments: